Let op! Tijdelijke verhuizing per 1 december. Lees meer!

Helpdesk E-mail

Hoe kan ik e-mails doorsturen naar een ander adres?

Wil je e-mails in Outlook automatisch doorsturen naar een ander adres? Koel ICT helpt je bij het eenvoudig instellen van deze functie. Of je nu tijdelijk afwezig bent of berichten wilt doorsturen naar een ander account, met Outlook is dit snel geregeld. Volg de stappen hieronder om het doorsturen in te stellen.

Stap 1: Inloggen op Outlook Webmail

Log in op Outlook via de webversie (Outlook Web Access) om het doorsturen in te stellen. Gebruik je inloggegevens om toegang te krijgen tot je account.

Stap 2: Ga naar de instellingen

Klik rechtsboven op het tandwielpictogram om naar de instellingen te gaan. Scrol vervolgens naar beneden en klik op "Alle Outlook-instellingen weergeven."

Stap 3: Navigeer naar de doorstuurinstellingen

Ga in de instellingen naar "E-mail" > "Doorsturen." Hier kun je een nieuw doorstuuradres instellen voor je inkomende berichten.

Stap 4: Voer het doorstuuradres in

Vink de optie "Doorsturen inschakelen" aan en vul het e-mailadres in waar je je berichten naartoe wilt laten sturen. Je kunt ook kiezen om een kopie van doorgestuurde berichten in je Outlook-inbox te bewaren.

Stap 5: Opslaan en testen

Klik op "Opslaan" om je instellingen te bevestigen. Stuur vervolgens een testbericht naar jezelf om te controleren of de doorsturing correct werkt en je berichten op het nieuwe adres binnenkomen.

Vragen of ondersteuning nodig?

Mocht je vragen hebben over het instellen van e-maildoorsturing in Outlook of ondervind je problemen, neem dan gerust contact op met ons op. We staan klaar om je te helpen bij het configureren van de juiste instellingen.