Let op! Tijdelijke verhuizing per 1 december. Lees meer!

Helpdesk Support

Hoe lang duurt het voordat ik een reactie ontvang op mijn supportticket?

Bij Koel ICT streven we ernaar om al je vragen en problemen snel en efficiënt op te lossen. Wanneer je een supportticket indient, wil je natuurlijk weten hoe lang het duurt voordat je een reactie ontvangt. In deze gids leggen we uit wat je kunt verwachten na het indienen van je ticket.

Reactietijden

Over het algemeen ontvang je binnen 48 uur een reactie op je supportticket. Onze supportmedewerkers zijn er om je zo snel mogelijk te helpen. Houd er rekening mee dat de reactietijd kan variëren, afhankelijk van de aard van je vraag en de drukte op de klantenservice.

Prioriteit van je ticket

Tickets worden op volgorde van binnenkomst behandeld, maar ook op basis van SLA en urgentie. Als je een dringende kwestie hebt, geef dit dan aan in je ticket. Dit kan helpen om je verzoek sneller te laten behandelen.

Volg je ticketstatus

Je kunt de status van je ticket volgen via ons klantenportaal. Hier kun je updates zien en inzien of er al op je ticket is gereageerd. Dit biedt je inzicht in de voortgang van je verzoek.

Neem contact op bij vertraging

Als je na 48 uur nog geen reactie hebt ontvangen, neem dan gerust contact met ons op via [email protected]. We helpen je graag verder en zorgen ervoor dat je vraag zo snel mogelijk wordt beantwoord.

Conclusie

Wij begrijpen dat je antwoorden wilt, en we doen ons best om deze zo snel mogelijk te bieden. Bedankt voor je geduld en vertrouwen in Koel ICT!